Διαδικασία Πολλαπλής Αξιολόγησης στο Μάθημα της Τεχνολογίας
Περίληψη
Στην παρούσα εργασία συνδυάζουμε δύο διαφορετικούς τρόπους αξιολόγησης. Αρ-χικά, ένας εκπαιδευτικός εφαρμόζει συγκεκριμένους τρόπους διδασκαλίας μιας ενό-τητας, προκειμένου να επιτύχει συγκεκριμένους στόχους που έχει θέσει. Συγκεκριμέ-να, ακολουθεί την ταξινομία κατά Beck, για να διδάξει την «Κατασκευή ηλεκτρικούκυκλώματος» στο μάθημα της Τεχνολογίας. Ταυτόχρονα, υπάρχει μια δεύτερη ομάδααξιολόγησης που παρακολουθεί την διδασκαλία του εκπαιδευτικού την οποία καιαξιολογεί με βάση κάποια άλλα κριτήρια. Τα συμπεράσματα και των δύο πλευρώνεισάγονται σε ένα μαθηματικό τύπο. Ανάλογα με το αποτέλεσμα του μαθηματικούτύπου, και παίρνοντας ένα προσεγγιστικό όριο, μετράμε την επιτυχία της διδασκα-λίας του εκπαιδευτικού, βάση της ταξινομίας Beck. Επίσης, ο εκπαιδευτικός, λαμβά-νοντας υπόψη του τις συμβουλές των συναδέρφων του αξιολογητών, μπορεί να βελ-τιώσει την διδασκαλία του. Έτσι ο εκπαιδευτικός σε μια νέα επαφή του με την δεύ-τερη ομάδα αξιολογητών, να προσεγγίσει τους στόχους που έθεσε μαζί τους.